Jag sa upp mig :o

Jag känner igen mig till 100% i dig! Börja arbeta med mig?! :)
Jaa! Vad gör du, och var? :D
Alldeles säker på att du fattat rätt?

Med din sista kommentar känner jag dåliga vibbar.

Även om du har medel att försörja dig med under karenstiden måste du stå till arbetsmarknadens förfogande annars räknas den inte. Detta innebär också att du måste tampas med AF från första dagen.

Ja, precis som jag, och alla andra, har skrivit- första arbetslösa dagen måste jag gå till AF och skriva in mig. Oroa er icke! :D

Har lagt ut lite krokar nu, och hoppas på något i samband med att skolor och dylikt börjar nu i höst. Är dock inte sönderstressad över att jag de facto blir arbetslös om en vecka, även om det "hisnar" lite i magen ibland när jag funderar på om jag någonsin får ett jobb igen. Började sen tänka att jag faktiskt fick callbacks flera månader efter sökta tjänster senaste arbetslöshetssvängen, när jag då redan hade ett jobb så jag fick tacka nej istället. Massvis med erfarenhet från både handels och restaurang- NÅGOT ska jag väl skaka fram utan att a-kassan får lida! ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 817
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 338
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fackförbund
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp