Jag önskar mig en knapp

Blueberry

Trådstartare
@Gunnar, gamle vän. Jag har en önskan. Nu när det fungerar skitbra med buke i mobilen och många med mig säkert använder mobilen i stället för datorn, så har jag upptäckt behovet av en knapp. En till-toppen-knapp att ha under sista inlägget i trådarna.

Alternativ att myrstigen/brödsmulorna ligger både över (som nu) och under inläggen, kanske?

Det är så töligt att scrolla med tummen :o

Detta var uppe för inte så länge sedan i någon av de andra trådarna här.
I början fanns det i Standardstilen två pilar som var synliga vid skrollning för att ta sig till toppen eller botten, men det kom synpunkter om att de störde/låg i vägen så jag tog bort dem.

Det finns en uppil i sidfoten och "breadcrumbs" finns både uppe och nere på sidorna.

Sedan informerades det om att på iphone/ipad kan man klicka/peta i toppen av bildskärmen för att komma till toppen av sidan.

Så jag vet inte riktigt hur stort behovet är?

Liknande trådar

D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 473
Senast: limona
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama