Jag måste bara...

Undret

Trådstartare
...få dela med mig!

Som flera kanske minns så blev min älsta häst skadad väldigt olyckligt i januari iår, han stod på klinik i 6 veckor och ingen trodde att han någonsin skulle komma därifrån levande.

Men, som den fantastiska fighter han är, så klarade han sig och har under sommaren sakta rehabiliterats. Framtiden ljusnade och jag började hoppas på att kunna starta någon liten dressyrtävling innan året var slut. Vi började hoppträna och för några veckor sedan så bestämde jag mig för att han skulle få träna terräng en gång iår bara för skojs skull.
Men kan lugnt säga att det var fullt ös medvetslös och att han hade kul :angel: så kul att jag bestämde mig för att anmäla honom till debutanten på hemmaplan som avslutning på året.

Och vad gör min lilla prins? Jo, han går och vinner klassen :banana: :bump: :banana:

trossns393.jpg

Namnls2-1.jpg

:angel: :D

Sv: Jag måste bara...

Namnls1-1.jpg

Namnls3-2.jpg

Namnls4.jpg

Namnls9.jpg

Var bara tvungen att dela med mig till alla som stöttade under de tuffa tiderna :)

Ett hjärtligt grattis. Skönt med solskenshistorier. Och vilken underbar häst!

Grattis vad jättekul! O grattis till att du var 1 av de få som klarade hoppbanan i 100-klassen...:D

Grattis vad jättekul! O grattis till att du var 1 av de få som klarade hoppbanan i 100-klassen...:D

Hahaha, jag var väldigt besviken eftersom han rev hinder nr 2 (ett litet räcke), han har nämligen lyckats hålla nollan genom alla banhoppningar denna säsongen, fram tills nu :devil: men jag antar att jag ska vara glad att jag kom runt :angel:

Till alla; tack så hemskt mkt. Bara att ha honom levande och nöjd och glad i stallet är en stjärnvinst varje dag :) en starkare kämpe till häst får man leta efter :love:

Åhhh jag förstår precis vilken lyckokänsla :love:
Min häst råkade illa ut förra vintern och stod också 6 veckor på klinik med osäker utgång och när vi sen startade första FT efter olyckan och kom i mål efter terrängen så sprutade tårarna på mig :o

Grattis till er vinst! :D

Men vad gör du med händerna? Nu har jag tittat på bilden i flera dar.
Är det nåt hemligt knep du tagit med dig hem från Tyskland :angel:

Just precis, jag stryker på ett sista lager av karlssons-klister för extra stadig sits i sadeln, hur tror du tyskarna sitter så fint genom hela dressyren egentligen?? :D :angel:

Jag klappar honom på halsen med vänster hand på höger sida, av någon anledning.. därför det ser så mysko ut ;)

Grattis
Det visar verkligen att man inte ska ge upp förrän "the fat lady sings the blues"

Vilken återdebut!:bow:

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·
L
Hoppning Hej Jag har haft lite problem med min häst det senaste. Jag kan ge lite bakgrund om honom. Han är en pigg häst, som älskar att hoppa...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: landkid
·
Fälttävlan Ja vad har era hästar för bakgrund? Hur länge har ni haft den? Vad hade den gjort innan ni köpte/låna/fick den? Vad gör den nu...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
13 506
Senast: Idasagare
·
Träning Har lämnat bort min häst för inridning,han har varit där i 2 veckor,var tänkt från början 2 månader,men eftersom det gått så bra,och han...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: anni0301
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka