Jag hejjar på lejonen!

Sv: Jag hejjar på lejonen!

ursäkta men vad fan håller människan på med?!

Jag satt bara och väntade på att lejonet skulle hoppa på honom och bita! :mad:

jag satt och hoppades på att alla lejonen skulle få damp och slita honom i stycken efter ett tag.. men så var det inte =(

jag fattar inte alltså, hur kan andra länder tillåta sånt här? så annorlunda kan dom väl ändå inte funka i huvudet?!

får så ont i magen då jag ser sånt där, att man över huvudtaget har djur i fångenskap och ska ha dom på cirkus. det är så fruktansvärt sjukt så det finns inte.
jag satt å var så irriterad över att han alla dessa grejer å gömma sig bakom. skulle han spela lika så skulle han inte ha den där jäla pinnen/piskan eller nått å gömma sig bakom. det skulle vara kul å se om han var lika kaxig då :mad:

Va kul om alla tigrar och lejon bara kastade sig över honom på en gång. Det såg dessutom ut som det var något fel i bakbenen/bakdelen på lejonet som var kvar sist i ringen, han liksom släpade baken efter sig :(. Usch och fy :cry:

Va kul om alla tigrar och lejon bara kastade sig över honom på en gång. Det såg dessutom ut som det var något fel i bakbenen/bakdelen på lejonet som var kvar sist i ringen, han liksom släpade baken efter sig :(. Usch och fy :cry:

Jag trorinte det var fel på lejonet, han fick upprepade piskslag över rygg/bak så han var nog sårig och öm efter oxpiskan. Sjuka jävlar det finns, fan vad jag hatar cirkus.

Nämen hemskt! Om jag var i hans läge hade jag förmodligen hållt mig vaken tack vare chocken. Minns när jag hade närkontakt med lejonhanen här i Kolmården, jag har nog aldrig varit så rädd för ett djur tidigare. Det är inga kattungar.

vet du om det är från samma circus och samma lejon?

efter att ha sett andra videon hoppas jag att dom lärde sej att man inte ska leka med vilda djur! =)

Nämen hemskt! Om jag var i hans läge hade jag förmodligen hållt mig vaken tack vare chocken. Minns när jag hade närkontakt med lejonhanen här i Kolmården, jag har nog aldrig varit så rädd för ett djur tidigare. Det är inga kattungar.

Nej men fy, vad hände? :eek:

KL

usch.. Egentligen är det väl rätt åt dem att lejonen slår tillbaka - De är inga leksaker liksom.
Tråkigt bara att lejonen (djur över huvudtaget) får skulden för att de gör något naturligt.

Ingenting hände, jag var med skötaren och fick uppleva hur lejon känns in real life så att säga. Aldrig hade jag trott att det skulle vara så mäktiga! Underkastelse minsann. Trots att det var ett glest galler mellan stod jag lite på håll. Vilka muskelpaket!

Hur kan sådant vara lagligt? Det är ju helt jävla sinnessjukt...

Fy fan vad snälla lejonen är! Inte konstigt de varnar, men trots det gör de ju det som fanskapet begär av dem.

Och tigrarna sitter där, blickstilla i fyra minuter. Tycker det är så himla ovärdigt sånt där.:(

Liknande trådar

Hästvård Vad tror ni kan vara fel på henne? Gått igenom hela hästen med massage, 2 områden på vänster sida fick tas lite mer än andra, detta va i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 637
Senast: Nominous
·
Gnägg Jag har letat runt lite efter en liknande tråd men utan framgång, så jag startar en själv. Jag har blivit lite fast för fenomenet...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 583
Senast: Exit
·
Gnägg Hittade av en slump den här filmen, som är en härlig motsats till alla hemska filmer om brutala tävlingar med skadade och döda hästar...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Araminta
·
Gnägg Hej! Här kommer en till video från mig:) Jag har varit i Sierra Leone i fyra månader (kom hem igår) och det här var sista passet...
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama