Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Norrlänning

Trådstartare
Hur kan det komma sig att det står på min profil att jag har lagt till en länk fast jag absolut inte gjort det!?:crazy:

Jag visste inte ens om den där sidan!
Jag vet inte ens hur man gör!

Hur är det möjligt?:confused:

----Ser nu att denna borde jag lagt på "Bukefalos hjälp", oops------

Senast ändrad:
Sv: Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Länken är inlagd 2004 så du har kanske glömt bort den, dessutom verkar sidan inte existera längre...

Sv: Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Nej, jag har Inte lagt till den själv.
Jag blev medlem bara några dagar innan länken kom dit och jag vet fortfarande inte hur man lägger ut en länk.
Har svårt att tro att det kan vara sambon då han inte ens vet vad jag tittar på.

Väldigt skumt!

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar