Sv: jag har inte råd längre
Hjälp, har satt ut annons o redan fått flera svar, det tar emot så fruktansvärt mycket
jag vill inte sälja honom...jag känner mig så fruktansvärt kluven, ena stunden säger mitt hjärta att jag måste sälja o i nästa stund så känner jag att "men det här klarar jag, jag behöver inte sälja honom". Så är det hela tiden nästan...
I ca 15 år har jag alltid älskat allt som har med hästar göra. Jag vet att skulle jag sälja honom nu så kommer det dröja några veckor så kommer jag sitta där o kolla på hästannonser igen för jag kan inte vara utan dom, extra illa är det nu när jag äntligen har en häst i rätt ålder o storlek som jag kan komma nånvart med men som jag inte kan ha kvar av ekonomiska problem..
Några smågrejer har jag ute på tradera nu men det blir inga stora pengar...har sålt lite däck som vi ska fixa bilen med nu, nästa vecka kommer ju oxå återbäring från länsförsäkringar så det blir ju några hundra till, men jag tror det att
vill jag så
kan jag
Just det, bilen ska säljas efter det att den är besiktad o fixad, den är en bensinslukare o för stor egentligen för oss så jag kommer köpa mig en mindre billigare bil, då kommer ju kostnaderna ner lite(hoppas jag) plus att lånet på bilen minskar lite
Än finns det hopp känner jag, för tillfället
"bakom kulisserna", det är så här, att man är ung o dum o tar typ allt på avbetalning som man sedan får ångra
alltid kul i början.