Tranan
Trådstartare
Vinkar (170 cm) (0,107 ton)Jag har två grundkrav:
1. Han får inte vara kortare än mig (163 cm)
2. Han får inte vara smalare än mig (57 kilo)
I övrigt är jag ganska flexibel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinkar (170 cm) (0,107 ton)Jag har två grundkrav:
Vinkar (170 cm) (0,107 ton)
Jag har två grundkrav:
Haha, inte tillsammans men var för sig, då du.Vilket bara visar att du och @Tranan inte är något parmaterial
Men va f-n, honom ska ju jag ha.Jason Momoa. Simple as that. Sen att jag hade fått bråka om honom med Partner är en helt annan sak men ja.
Dela? Jag lovar att jag inte är snål.Men va f-n, honom ska ju jag ha.
Jason Momoa. Simple as that. Sen att jag hade fått bråka om honom med Partner är en helt annan sak men ja.
Bägge. Men i första hand Den äldre Jason. Bc Bumpo has a thing for the old ones.Beach hunken eller den tatuerade Jason ? Han har förändrats ganska mkt
Det går fint .Dela? Jag lovar att jag inte är snål.
Bägge. Men i första hand Den äldre Jason. Bc Bumpo has a thing for the old ones.
Min drömman är ca 34-35år, rödhårig (älskar den rödhåriga färgen), blå ögon och runt 175cm. Lite skägg men inte superhårig över kroppen. Gärna hår som man kan dra fingrarna igenom och inte en tillstymmelse till flintskallighet.
Han får gärna vara flitig med träning på fritiden men ändå ha en slimmad kropp. Gärna lite bredaxlad och en fin rumpa.
Han ska sätta kvalitét före kvantitet och det gör inget om han har dyra kläder i garderoben så länge han är jordnära i sinnet.
Gärna ha bra ekonomi och ha en chefsposition.
Sen får han givetvis ha en rad fina egenskaper och utstråla en positiv energisom smittar av sig
Ja precis fast något yngreMichell Pritchett i Modern Family?
Som historiker stör jag mig sjukt mycket på att P. får en Tetra Rex i huvudet.Vill att min partner ska förstår detta.
Och se det roliga i det,
det borde vara en Rausing!Som historiker stör jag mig sjukt mycket på att P. får en Tetra Rex i huvudet.
Jag vill att potentiell partner förstår DET utan förklaring.
Nja, snarare en glasflaska eller mjölkkanna.det borde vara en Rausing!