Kanske inte har något med plastfilm att göra men oj så pinsamt detta var...Min mamma var iväg på en ridtävling med sin häst och jag skulle komma dit andra dagen med egen bil för att tävla några klasser. Tyvärr tappar jag bort mig på vägen dit, och resan börjar ta alldeles för lång tid. När jag stressat inser att jag åker på fel väg så hittar jag absolut ingenstans att vända, stannar bilen och vänder mig bakåt, ser inget konstigt börjar backa. Backar rakt ner i ett väldigt djupt dike, och fråga mig inte hur jag bar mig åt, men det slutar med att bilfan hänger fast i fronten och bakdelen hänger fast över andra kanten medan alla däck svävar i luften . Kliver ur bilen och inser att jag står mitt framför den fina golfklubben med stora fönster massa snoffsiga människor som sitter stirrandes gapandes och käkar middag! Jag får en jävla fart i benen och vänder mig åt andra hållet och får nu syn på ridklubben....på andra sidan en stor lerig åker. Jag tyckte tydligen att det var nog med krånglande och letande av vägar så jag börjar således gå över åkern, fram kommer jag till ridklubben med lera upp till knäna, genomsvettig. Fick rida mina klasser och se ut som något katten släpat in. Det slutade med att bilen fick hänga i diket till sent på kvällen när tävlingen var slut och tävlingsledaren fick dra upp den med traktor.... hans exakta ord var "men.......Hur....alltså ...va, hur f*n har du lyckats med detta?!"