Jag har gjort det!!!!!!

miaia

Trådstartare
Jag har hoppat mina första terräng hinder på väldigt många år idag!!!! Jag är så himla stolt & lycklig... :banana:
Sist var när jag red ponny på ridskolan (1986 tror jag det var - hjälp vad gammal jag blivit dessutom!!).

Så idag var det dags igen! Min häst var hur cool som helst och hoppade alla hinder galant, det var nog mest jag som trodde jag skulle dö! Visste inte alls vad jag gett mig in på när jag körde till träningen och för att inte tala om när vi kom upp till banan och såg alla dessa "läskiga" hinder!
Men vi började iaf ganska lugnt och stilla med nätta små språng för att sedan sluta med vattengraven!!
Så nu är jag så lycklig över att jag var med!

Här är lite bildbevis...
litet dike
stock
stockar

Senast ändrad:
Sv: Jag har gjort det!!!!!!

Supermodigt gjort! :banana:
Är Ågestas banan fortfarande delvis under vatten?
Vem tränade du för, Jonas?
Bild 2 var jättefin!
Vad är det för häst du har, jättefin! :bump:

Tackar!
Vi tränar för Richard Pallin...
vissa hinder är fortfarande mkt blöta. Det som varit det största problemet är att vi inte kunnat åka upp och fixa alla hinder + bygga nya pga av vägen upp. Det ska byggas en del nya hinder, ett har ju kommit upp redan (kort nr 2).
Min häst är ett halvblodssto f. 1990 e Napoleon - Jaguar. Vi tränar mest banhoppning i vanliga fall.

/M

Jag känner igen namnet ;) fast vet inte vem det är!
Är det han som håller i träningarna nu?
Kul med nya hinder!
Varför kunde ni inte skjuta upp tävlingen :cry:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
401
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 546
Senast: LelleLilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var ärligt talat inte alls särskilt upplagd för någon ridlektion, även om det skulle vara hopplektion. Jag hade varit uppe sen 4:45...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: cassiopeja
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 280
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka