jassica
Trådstartare
Hej bukare. Jag heter Maggan, och jag själv har inga bekymmer utan det är min matte. Jag har nog väärldens sämsta matte, för ungefär 6 veckor sedan så löpte jag första gången, och jag vill jättegärna ha valpar, men min matte säger att jag är för liten, ja ni hör ju själva vilken grismatte jag har!
Vilket som, jag fick aldrig vara på tu man hand med en pojke, utan matte hade ögonen på mig hela tiden, suck!
Under löpet hade jag en underbar dröm, jag träffade på en otroligt stilig kille när jag var ute på promenad, och vad som hände behåller jag för mig själv, men nu är jag iallafall med valpar. Matte säger att det heter skendräktig, men jag lyssnar inte på det långa örat.
Matte vägrar t.om ge mig mer mat, för hon säger att det finns inga valpar i min mage, så finns du med mycket mat hemma, PMa din adress så kommer jag över ikväll.
Men iallafall jag har fått mjölk nu, så nu är väl bäbisarna på gång?
Matte håller fast vid skendräktighet och undrar vad hon ska göra,
hon är rädd att jag ska få mjölkstockning( vilket inte skulle hänt om min önskan blivit uppfylld), ska hon låta mig vara, och hålla koll om jag blir hård vid juvret, ska hon mjölka ur lite då?
Hon vill heller inte mjölka i odöndan fall hon håller igång det hela säger hon.
Tacksam för svar, tass från Margareta.
Vilket som, jag fick aldrig vara på tu man hand med en pojke, utan matte hade ögonen på mig hela tiden, suck!
Under löpet hade jag en underbar dröm, jag träffade på en otroligt stilig kille när jag var ute på promenad, och vad som hände behåller jag för mig själv, men nu är jag iallafall med valpar. Matte säger att det heter skendräktig, men jag lyssnar inte på det långa örat.
Matte vägrar t.om ge mig mer mat, för hon säger att det finns inga valpar i min mage, så finns du med mycket mat hemma, PMa din adress så kommer jag över ikväll.
Men iallafall jag har fått mjölk nu, så nu är väl bäbisarna på gång?
Matte håller fast vid skendräktighet och undrar vad hon ska göra,
hon är rädd att jag ska få mjölkstockning( vilket inte skulle hänt om min önskan blivit uppfylld), ska hon låta mig vara, och hålla koll om jag blir hård vid juvret, ska hon mjölka ur lite då?
Hon vill heller inte mjölka i odöndan fall hon håller igång det hela säger hon.
Tacksam för svar, tass från Margareta.