Jag har fått en katt! :love:

B

Breakdown

Jag har fått en katt, en supermysig ocicat av världens snällaste Zizzy!

Jag är fodervärd åt mamma katt och hennes bäbisar, och som tack för att jag hälper till gav Zizzy mig en liten söt, min favorit! :love:

Superglad är jag, min första alldeles egna kisse!

Bilder på liten söt!

DSC01009.jpg

DSC00986.jpg

DSC00984.jpg

Film på kisse när han leker med min dvärgpincher, (Lite här och var syns resten av djurskaran som bor här)
http://www.youtube.com/watch?v=qlH4yfgNmTA

Tack så mycket, zizzy! :love:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jag har fått en katt! :love:

Hon är verkligen bäst :D

eller hur :) han är helt underbar!

Haha, Varsågod hjärtat!

Jag är givmild mot mina vänner, du har ställt upp utan att tveka,
så självklart ska du ha något fint som tack för hjälpen!:laugh:

Zizzy är rätt bäst, eller hur? :D

Katten ser underbar ut!

Brandy är jätte söt!!

Hihi, Breakdown fick tårar i ögonen av lycka när jag avslöjade att hon fick honom bara sådär nu när hon var på besök för de små odjuren skulle vaccineras. Hon hade ingen aning om att hon skulle FÅ den lilla marodören. :D
Så ägarbyteslapp fylldes i och Breakdown är numer raskatts ägare. :D

*glädjedans*

Jag har myst med min brandy-bäbis hela dagen! :love:

Hörrö, bara för det får du ju inte sluta gosa med de övriga tre marodörerna :rofl:

Vad snällt!! Och vilka söta katter! Ekorrsvans har den ena ser jag, det är väl charmigt om nått :love:

Nejdå dom får sin dos av tvångsgos dom också :D

Eller hur! :) Ekorrsvans? Är det kroksvansen eller vilken menar du? :) Om det är den så är det lille Brandy, som jag fått :D

Ja, man brukar kalla det ekorrsvans (har säkert massa olika namn) när dom snurrar upp den sådär på ryggen. Tycker det är jättesött :D

hehe okey, ja jag tycker han är fruktansvärt charmig med den :D det var nog lite därför jag förälskade mig i honom, för att han hade den plus att han var ljus medens syskonen är mörkare än honom. Och go är han tills tusen, mitt lilla hjärta :love:

Tack :D :love:

haha.. du jag vet fakist inte, ena dagen träffades vi på en buketräff i växjö, och sen vet jag inte men jag tror det var en vecka senare så fick jag en hund av henne.. Något speciellt måste jag ha gjort iallafall! ;) :angel: :D

Tack :D Ja eller hur, hans färg är urläcker!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 692
Senast: mackan
·
Katthälsa För drygt två månader sedan tog jag över en väns katt. Katten är från början mammans, hon har flyttat utomlands, döttrarna kunde i ha...
Svar
16
· Visningar
2 696
Senast: Hipphopp
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 633
Senast: Askur
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 791
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30