Jag har blivit moster till en ängel

MikaTela

Trådstartare
Idag hände det som inte får ske, eller iaf tycker man inte det!
Min systerson slutade andas och dom lyckades inte få liv i honom igen.
Känns helt knäppt, jag passade honom i fredags och då skulle det inte bli sista gången man såg honom, det skulle inte vara det!
Han fick inte ens uppleva sin första jul!

Har just börjat gå in att han är borta men det känns så fel och tårarna bara rinner!

Underbara ungen är en ängel nu endast 5 månader gammal. :'(

Underbaraste ängeln av dom alla!!!

Vet inte alls hur jag ska hantera detta, ena stunden gråter jag, ena så känns det bara som en dum dröm att jag träffar honom igen, sen beklagar någon och bekräftar och då gråter jag igen, och så snurrar det runt, fattar ingenting, vill inte förstå, det är så fel!

Sv: Jag har blivit moster till en ängel

Men åh! Vilken mardröm!:cry: Vet inte riktigt om det finns ord som passar just nu men jag hoppas ni finner styrkan att gå vidare med tiden. Låt sorgen ta sin tid :(
*sänder varma tankar till er alla*
Vila i frid lilla ängel :(

ljus.jpg

en stor tröstkram till dig och ffa föräldrarna..
att förlora sitt barn måste vara det värsta som kan hända :cry:

lilla ängeln..

Det finns inga ord som kan trösta egentligen, men jag sänder tankar till dig o din familj.

Hoppas att ni får hjälp, och framförallt att föräldrarna får ordentlig hjälp att kunna orka leva vidare. Det kan inte finnas något på denna jord som är vidrigare än att förlora sitt barn.

Kram

Ett litet ljus i min kakelugn för er.
DSC00073.jpg

Ush vad hemskt! Tröstkramar till er, och jag hoppas innerligt att ingen någonsin ska få genomgå något sådant!

Jag beklagar sorgen. Finns ingenting att säga..

Min lillebror dog för fem månader sen och jag har inte ens börjat förstå det.

//r

Åh fy :(

Jag beklagar verkligen sorgen ..

/ Faster till en ängel ( pm:a om du vill prata )

Åh finns inga ord! KRamar om och hoppas att ni finner tröst i varandra.

Det faller en tår på min kind.

En stor kram till dig, din syster och era familjer.

Nej...det är sånt som bara inte får hända :cry:
Sänder varma stärkande kramar till dig och familjen, vila i frid lilla Änglabarn.

FY vad hemskt!!!!! PSD var min största fasa av dem alla när L var liten (antar att det var det på din formulering). Stackars, stackars ni alla o allra mest föräldrarna. Vad fin han var, den lille... Frukantansvärt! Tårarna trillar...

Usch så fruktansvärt :cry:! Lilla gubben... mina tårar bara sprutar... vad fin han var! Det är ju ens stora mardröm som förälder att det ska hända ens barn något. Många tankar och tröstkramar till dig och till föräldrarna.

nej, stackars liten:cry: sånt här får bara inte hända!

skickar en hel famn med tröstkramar.

Gud vad hemskt,kan bara sända en massa tröst kramar till dig och ängelns närmsta:cry:

Mina varmaste tankar går till dig och hans familj. Jag beklagar verkligen er oerhörda sorg och förlust. :cry:

Tack alla för erat stöd!

Igår var det jobbigt, klarade inte tänka på det eller prata om det för då bara rann allt.
Lyckades till slut somna på natten och koppla bort ALLA tankar på det, så jag sov lugnt och länge.
Har ledigt från arbetet två dagar iaf för att bearbeta det lite i min egen takt.

Idag har det varit lättare på sätt och vis, lättare att prata om det ändå förstår man. Igår var det bara som ett dåligt skämt.
Först ägnade jag och en av dom bästa kompisarna dagen åt att bara vara hemma hos mig, knappt prata, knappt göra, bara finnas.
Sen hem till föräldrarna och pratade med dom och en vän till familjen, sen hem till syster och hennes familj och lite vänner där och så satt vi och pratade om allt möjligt, grät och skrattade och pratade i ett par timmar.

Jag fick erbjudandet att åka in och hålla honom en sista gång, men efter en del funderingar sa jag nej.
Jag ville inte hålla i vår döda unge, vet i mig själv att isf skulle jag minnas honom så men det jag vill minnas är den envisa ungen som han var!
Idag var sista chansen att hålla för ikväll åkte han ner på obduktion och det känns fortfarande lika bra mitt beslut.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 563
Senast: Sol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så konstigt – jag tänker ofta att jag skulle vilja skriva och har tusen idéer i skallen, men när jag väl får tid och möjlighet...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama