JAG HAR BLIVIT FARMOR

Boll

Trådstartare
I morse vid femtiden föddes Nasdaqs första avkomma!!!!
Ett vackert litet stoföl vid namn Jemimah!
Hon är så söt :love:
Hon är pigg som en mört och äter och gallopperar omkring i boxen.
Mamma Jouniah har varit så duktig och hon tar verkligen bra hand om sin förstfödda :banana:

Här kommer ett par bilder på underverket! :love:

Jemimah 1
Jemimah 2
Jemimah 3
Jemimah 4

// Anna

Vilken sötnos. :love: :love: :love: :love:
GRATTIS!!!!!
/Wera (som får vänta ytterligare 5 veckor på sin)

Vad kul, Grattis. Själv får jag vänta till slutet av April. Hon är beräknad till valborgsmässo afton så det lär inte bli någon eld för mig. :eek:

Grattar Dig här också (och inte bara i mailsvaret). Jättesöt, precis som alla djurbebisar är!
Lycka till med henne....

Min bebis kommer runt den 24/3...spännande.....Enligt pendlingen skall det åter igen bli ett stoföl, så vi får väl se....

Grattis :banana: :banana:
Hon är hur söt som helst.. Synd att hon förmodligen blir skimmel, så söt som hon var nu :rofl:
Kommer kanske och tittar imorgon
:cool:

GRATTIS till en lyckad fölning och en riktig liten söööt en. :love: :love:

Själv börjar jag bli nervös nu, trots att det är 3 månader kvar för min. ;)

Liknande trådar

Avel Ett underbart stoföl föddes kl 01 den 17/5. Hon var pigg som en mört i tre dagar, fick råmjölk, förlossningen gick bra, tarmbecket kom...
Svar
18
· Visningar
3 048
Senast: Boerperd
·
A
Lantbruksdjur Jag fick hem ett flasklamm igår då hans mamma stött bort honom. Hon stångade bort honom (han är sen senare födda tvillingen) Vad kan...
Svar
4
· Visningar
5 321
Senast: Adenick
·
M
Avel har itne varit här på läänge eftersom min häst är bortrest..saknar henne massor. Men nu har jag ett problem som jag gärna vill ha lite...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Maiyah
·
Avel Behöver era åsikter nu.. Har ett sto, Athena E:Columbus xx- Bordeaux. född 1993, jag köpte henne som 10åring av uppfödaren som fött upp...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: rebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur