Jag glömde att säga....

R

Rallebralle

...att jag har fått hem Wiola nu. :D

Fast hon är jätterädd efter den långa resan,från göteborg till uppsala,runt halva Sthlm o sedan hit. :crazy:
Hon kom idag klockan 18:30.
Stängdes in på stora toaletten,kombinerat badrum o tvättstuga.
Där har hon suttit under badkaret sedan hon kom.
jag måste ha henne där inne,det är enda dörren som är låsbar.
Ja,nu ska hon vara där i några dagar för att aklimatisera sig ordentligt.....sedan ska hon få komma ut i stooora vida världen. stackarn.

komma hem till våldtäckarn(Marrakech)..... :cry:
Nu tycker jag synd om henne.... :cry: :cry: :cry:
Självklart stänger jag in de andra katterna när hon ska gå på upptäcksfärd de första dagarna,vill inte att Scilla o hon ska börja bråka. :smirk:

Vad jobbigt det är med vuxna katter,småttingar är ju nästan bara att ta in :angel: :crazy: :D

[citat
komma hem till våldtäckarn(Marrakech).....

[/quote]

Stackars lilla misse. :cry: :crazy: Har du förberett henne på vad som väntar?

Har du inga bilder som man kan få se? :d

Liknande trådar

Katthälsa Har en gammal katt som ändrat beteende de sista två dagarna. I förrgår åt hon och var på lådan som vanligt men igår noterade mamma (hon...
Svar
10
· Visningar
6 847
Övr. Djur Kom hem från stallet för en stund sen och märker efter ett tag att två av katterna sitter och stirrar och skriker på nåt ute på...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 504
Senast: Migo
·
Övr. Katt Problem har uppstått. De senaste dagarna när jag har kommit hem är det en främmande katt inne i huset (kattlucka). Han skrämmer mina två...
Svar
4
· Visningar
2 522
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka