Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GRATTIS!
En liten tjej blev det. Nike heter hon.
Eftersom vi är fem veckor tidiga bor vi på prematuravdelningen på sjukhuset tillsvidare.
Hör av mig så fort det lugnar sig igen!
Stort grattis igen!
Men vilken underbar liten krabat!!
Nu börjar helvetet frysa till is tror jag.
Nu börjar helvetet frysa till is tror jag.
Jag menar.. Öh.. Ja. Den var väl söt.. Eller något.
Jag fattar nada!
Men GRATTIS till PMM och TWINSTAR!!!
Kan förklara för dig, så minns du säkert igen
Aliide avskyr egentligen bebisar och barn, vill aldrig ha barn och tycker att dom är jobbiga
(Ja, Jenny, jag vet att jag kanske hårddrar det lite nu, men jag ville bara vara tydlig )
Eller äcklig kanske? Då hade det känts mer som du, haha
Nåja, det är kul att se att du börjar mjukna på gamla dagar också
Aha
Jag brukar också tycka vissa bebisar är fula (herregud får man säga så )
Idag har vi vart ute och farit hela dagen, först till BB på återbesök, över 2 timmar för hörseltest och vägning
Sen ner till barnens hus men våran vagn hade inte kommit in, men vi fick hämta liggdelen och skötväskan vi fick gratis för vagnen är försenad. (Gör faktiskt inte så mkt eftersom väskan annars går på 700:- )
Sen lunch å då träffar vi en dragracing kompis och det pratas i säkert över 1 timme.
Upp sen på affären och där träffar man såklart på massa man känner.
Hemma igen nu, Rasmus är trött och tycker det är skönt å vila på lammfällen och själv tror jag pattarna ska explodera!
Kan förklara för dig, så minns du säkert igen
Aliide avskyr egentligen bebisar och barn, vill aldrig ha barn och tycker att dom är jobbiga
(Ja, Jenny, jag vet att jag kanske hårddrar det lite nu, men jag ville bara vara tydlig )
Det där var rätt snällt sagt!
/Barnhatare, som börjat mjukna