Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis! Vilken fin liten kille!! Nästan så att jag själv börjar fundera på en till..nej, jag får nog fortsätta lukta på andras bebisar.
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

*kl*

Grattis igen till en liten hjälte (dottern har precis förklarat för mig att flickor är princessor & pojkar är hjältar :love: )

Undrar om det kommer vara en pojkmånad nu ?
Detta var väl 3 el. 4 pojken nu i oktober (bland bukebebs)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Åh, vad himla fin han är!!!!!:love:

Grattis till det underbara lilla livet!
Men vi vill faktiskt ha Fler bilder på honom!!;)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Oh jisses!
Det var snabbt jobbat!! Så hemskt mycket grattis!!

Hör följt alla graviditetstrådar med spänning sen jag såg du börjat odla mage. Så häftigt att "Detet" vågat sig ut nu.

När man hört om en så snabb förlossning så vart ju den egna längtan inte mindre... :angel:

Lycka till med Racer-Rasmus!
 
Senast ändrad:
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis!!! Har följt er allihop som precis fått/väntar smått nu, får man inte själv kan man följa andra. ;)
Vilket litet mirakel han är :love:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis grattis!! Vad fin han är! Och vad skönt med en snabb förlossning!

Jag vågade dock inte åka hem första dagen med min första, även fast bb-vistelsen var det tråkigaste jag varit med om!

Lycka till med lillen!

Har både mormor och farmor här och fått massor med hjälp av dem å mamma sover nu med sin telefon vid sängen så jag kan ringa henne. Fått massa tips å hjälp med olika amningsställningar osv.
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Vilken underbar liten kille :love:
Hoppas att jag får en snabb förlossning också när det väl är dags.

Åh, jag blir så himla avundsjuk, jag vill ha min bäbis nu också! :bump:

Tusen grattis igen!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Stort grattis! Vad roligt att ha följt din mages utveckling och att nu få se det lilla underverket! Han är verkligen en ruskigt söt bebis! :love:

Min brors fästmö hade också en så snabb förlossning som du hade, verkar väldigt behändigt!

//Julia
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Jättegrattis!!!

Va gött att allt gick så smidigt!

Åkte oxå hem tidigt från BB.
Hade gärna åkt tidigare, men det var helg och barnläkaren gjorde inga "hemåknings-undersökningar" på helgen. Så jag fick vackert väntat tills på måndagen.
Dock fick jag ändå tjata rätt bra på barnmorskorna att jag verkligen ville hem.
Dom kunde inte förstå mig alls, jag var ju förstföderska och visste minsan inte vad jag gav mig in på...*suck*

Lycka till med lillen och mer bilder vill vi se!!

Jason satt på häst ryggen vi 1 månads ålder och i rejsbilen vi knappa 2.
Så har du lite att leva upp till;):D
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Min pappa har redan sagt till mig att Rasmus inte vill åka till stallet imorgon :angel:

Nu ska jag upp och bädda, med ny jätte mjuk och skön bäddmadrass :angel: och snosa på bebis hela natten :love:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp