Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis till sonen!:)
Hoppas du är nöjd med din förlossning och att ni mår bra båda två!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

KL

Gick ju megasnabbt, precis som du förutspådde!!!

Jättegrattis:bump::bump:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

:love:*hahaha*

GRATTIS , å hur många ggr. har inte jag skrivit att du hade en riktig äkta pojkmage, typ 1000!! Jag fick rätt :bump:!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

:bump::banana::bump::banana:
GRATTIS PMM!
Här hann man ju verkligen inte vara med, vilken fart! :eek:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Haha, jag beställde upp hamburgare (STOR portion!) när Sebastian var 3 timmar gammal :D Pappans kompis fick åka och hämta min mamma, och köpa hamburgare på vägen till BB.

Dagarna efter så åt jag både BB's mat, plus att vi gick ner till stan och åt massor också :o

Till TS:
Grattis till lilla Rasmus!! Hoppas att ni alla mår superbra nu.
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Tusen tack allihopa!

Vattnet gick som sagt vid 05:05
Var såklart tvungen att starta en tråd här ;)

Hoppade in i duschen och gick sen runt med 2 stora handdukar mellan benen.

Ringer förlossningen igen, och gör frukost.

Får i mig 3 tuggor macka och typ 4 munnar O'boy. Nä nu vågar jag inte va hemma längre, ringer igen och säger att vi kommer in eftersom vi har så långt att åka.

Börjar med att skälla på sambon att köra försiktigt i alla gropar och efter ½a vägen "Kör oooooom" :angel:

In på förlossningen och det kommer en och skriver in oss och ska sen hämta en BM.
Värkarna blir ännu värre så jag ringer på klockan å då kommer en ganska direkt.

På med de där grejjerna som mäter värkarna, går 5 min ungefär och BM säger att hon nog ska undersöka samtidigt.

Öppen 8 cm, bara att koppla av allting och rulla in på förlossningsrummet och testa lustgasen.

Jag :love: lustgas

Första krystvärken 07:45 och Rasmus var ute 08:04

Med mig, ett litet skrapsår på ena blygläppen!


Upp sen på familje BB och där har Rasmus ätit lite sen bara sovit och sovit, kl 15:30 kom barnläkaren och sen åkte vi hem runt 16:30 tiden. Helt värdelöst och ligga där ensam i ett rum och lyssna på en j*vla klocka!

Nu har jag ju istället denna underbara kille hemma :love:
rasmus.jpg


48 cm lång
3420 g tung
 
Senast ändrad:
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Barnmorskan och undersköterskan fick förklara för den tjej som var student som var med att det inte direkt brukar vara så för först föderskor ;)

Och sambon har konstaterat att blir det några syskon, tänker han inte stänga av bilen sista månaden :angel:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis grattis!! Vad fin han är! Och vad skönt med en snabb förlossning!

Jag vågade dock inte åka hem första dagen med min första, även fast bb-vistelsen var det tråkigaste jag varit med om!

Lycka till med lillen!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

JätteGRATTIS :bump:

Jag beställer också en sån förlossning, det verkade smidigt ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp