Jag får "spunk"

Gnist

Trådstartare
Var ju och HD-röntgade 2 hundar den 21/2 och Nu idag först, så har plåtarna kommit in till SKK. Ringde och kollade hur lång tid det skulle ta innan resultaten var inlagda och fick svaret att upp till 10 arbetsdagar var det normala :eek: :eek: Ska jag alltså behöva vänta 10 dagar till så får jag spader och vansinnesanfall ute i nysnön :crazy: :angel:

Sv: Jag får "spunk"

Jaha, då har du en till som kommer få anfall och spunk :crazy:
Jag röntgade min igår och vet sa att svaret har jag säkert på hunddata på torsdag (kanske t o m onsdag) nästa vecka.

Det är jobbigt att vänta på resultatet :crazy: Jag fick vänta i 4 veckor på Mulles resultat, bara för att dom först inte kunde hitta betalningen, och sen när dom väl hittade den (2 veckor senare, å då hade jag betalt samma dag som han röntgades) så hittade dom inte plåtarna! Jag trodde jag skulle bli galen av all väntan. Men den som väntar på nåt gott.... ;)

Jo det ska ju vara för det då, men Ändå......Jag vill ju veta NU Idag ju :cool:

Sitter även jag och väntar på ett höftledsresultat till en hanhund som jag skulle vilja para tiken med om det visar sig att han är "fit for fight" så att säga. :crazy: Dom skickade in plåtarna förra fredagen så vi börjar vara på ca:10arbetsdagar nu....puh....att vänta är bland det jobbigaste jag vet!

Sedan skickas bilderna in för HQ bedömning också! Så då ska man vänta på de resultatet också! :eek:

Och sen ska de 10 dagarna sammanfalla med en torsdag också för det är då det brukar komma upp. Alltså 14 dagar i ditt fall för det är torsdag idag :rofl:

/Den onde

En vän fick vänta FEM VECKOR på resultatet, trots att det var betalt direkt. Hemskt kul. Själv har jag haft tur hittils, har röntgat tre hundar den här vintern, gjort röntgen på en måndag och sedan haft resultatet i brevlådan på fredagen samma vecka. :smirk:

Jaahl skrev:
har röntgat tre hundar den här vintern, gjort röntgen på en måndag och sedan haft resultatet i brevlådan på fredagen samma vecka. :smirk:

:eek: :eek: Så orättvist det kan vara..;)

*ha ha ha* Det är bra!!

Jag skulle inte tordas röntga min 8 åring. Hon har ju alltid haft amrbågsfel, men nu är det nått med baken också. Hon är stel och kan vingla. Men alert som f*n i huvudet! Kroppen kommer ta slut innan dess. Hon är piggare och har mer humor och humör än de flesta 2-3 åringar. Hon skulle psykiskt hålla att tävla tills hon knall och fall dör. Hon är ett unikum min lilla tjej... (Men det är väl de flesta hundar...)

:crazy: Jag hade ju inte något större val, när jag har flera valpköpare, som BUMS Ska ha honom som pappa till sin valp + att vi ska behålla 1-2 valpar efter honom själv :love:
Tiken kommer att röntgas till hösten.

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 893
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Såg i våras en mörk fläck i iris på min hund, men naivt tänkte jag att det var pigmentförändring från gammalt hornhinnesår och att jag...
Svar
4
· Visningar
5 870
Senast: xDollyx
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 162
Senast: Lisa2014
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30