Jag brukade kallas Melvin

Meggan

Trådstartare
Ja i många många år sen hade jag ett nick som Melvin från början hette forumet inte ens Bukefalos men jag har min själ glömt vad det hette först :) nu har jag vart borta i 10 år:crazy: men sr att många från "förr" är kavr det ska bli kul att följe Er igen:D

Sv: Jag brukade kallas Melvin

Ja, Stallet.com hette det förr om åren :D Länge sedan nu. Jag hade också ett annat nick då, så jag har hängt här längre än de 11 åren som jag varit Dalakhay. Otroligt vilken stor del livet Bukefalos har varit ändå :)
Är mer eller mindre aktiv i perioder, har precis hittat tillbaka jag med. Känns bra nu :)

Men gud.. det känner jag ju ingen ju... eller inbillar jag mig bara... ??

Ja ja, hur som helst - välkommen tillbaka! :)

Jag tycker att jag känner igen melvin men jag har ju inte hängt här sååå länge?

Fast å andra sidan är jag usel på att känne igen nick. Är bättre på avatarer. Så ni som byter :mad: Ni gör mig vilse i pannkakan.

Melvin var upptaget tror att det är jag som har det fortfarande men minns inte lösenordet det var ju ändå 10 år sen sist... Ska inte byta fler ggr och förvirra folk :)

Jag minns dig också, men inte kan det vara 10 år sedan du var här sist??? ::confused:

jo det var det kanske tom lite längre tror inte jag hade barnen sist jag var här och de fyller 10 och 11 idagarna ;) åren går fort....

Ja jisses! Fast det är klart, när man blir äldre minns man ju bättre det som hände för längesen.... ;)

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 844
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 459
Senast: tuaphua
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 913
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama