jag blir så trött på folk

cili

Trådstartare
min mormor och morfar tar hand om en rottis åt en tjej när hon ska iväg över en helg eller så, men tydligen är det någon som inte tycker om det.
för nu i veckan hade någon klippt ut den här artikeln och lagt den i brevlådan, inte skrivit namn eller hälsning - bara lagt i artikeln.

att folk inte kan stå för sina åsikter :mad:

den hunden är världens snällaste, han är otroligt väluppfostrad och gör inget elakt mot någon
 
Sv: jag blir så trött på folk

Herregud, så löjligt gjort... :mad:
 
Sv: jag blir så trött på folk

Jag stör mig otroligt mycket på folk som inte kan stå för sina egna åsikter.

Det var som ett brev en tränare för ett av pojklagen i fotboll fick. Tränaren hade blivit anklagad för en mindre trevlig händelse, hurvida "offret" talar sanning eller ej har jag ingen aning om.
I alla fall så fick tränaren ett brev från föräldrar som ansåg att denne tränare var direkt olämplig som tränare och om han inte avsattes skulle det skada sportklubbens rykte för en lång tid.
Brevet var undertecknat med "Ett gäng föräldrar" eller någonting i den stilen.

Då såg man ungefär ut såhär: :crazy: :confused: :mad: :D :devil:
 
Sv: jag blir så trött på folk

så dåligt!
är det verkligen så farligt att visa vart man står i en viss fråga?
kan väl vara ok om man skriver en anonym insändare till tidningen om att man inte gillar kommunens styre eller nåt sånt, men när det riktas direkt till en person - nej usch!
 
Sv: jag blir så trött på folk

Hade det varit en golden retriver hade de skrivit "hund bet Blalala"
Jag tycker det är så sjukt töntigt..
 
Sv: jag blir så trött på folk

Fy vilken vidrig artikel! :(
Sen undrar jag varför man inte bara kan stå för att man är orolig och kanske höra med dom som har hand om vovven hurdan den är. Då vet ju även ägaren att h*n bör hålla lite extra koll på hunden när det finns oroliga människor i närheten.

Man ska fanimej inte ta för givet att alla hundar är monster för att dom tillhör en vissa ras!
 
Sv: jag blir så trött på folk

Man ska fanimej inte ta för givet att alla hundar är monster för att dom tillhör en vissa ras!

Word. Däremot så är rottisar och kamphundar i allmänhet mer utsatta eftersom man hör mer ont än gott om dem.
Det mesta man läser, i alla fall jag, om kamphundar är att dom halvt bitit ihjäl någon ungefär, så jag förstår att folk reagerar.
Fast precis som du säger, tycker man att dessa hundar är läskiga så kan man ju lägga fram det på ett snyggt sätt åt ägarna. Att lägga anonyma lappar i andras brevlådor tycker jag är otroligt barnsligt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 481
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 486
Senast: Saeta
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 674
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp