Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SKULLE JAG VARA DIG SKULLE JAG BYTA STALL INANA HAN BLIR SVÅR ATT TRÄNSA OCH INTE VILL ATT MAN TAR HAN PÅ HUVUDET MAN GÖR INTE SÅ MOT NÅGON ANNANS HÄST VILL HON GÖRA SÅ KAN HON GÖRA DET PÅ SIN HÄST JAG SKULLE BLI JÄTTE
Det känns faktiskt som att man får "skylla sig själv" lite om man har hästen uppstallad i ett stall med många andra.
Alla sköter hästar på olika sätt och alla har olika sätt och se på saker och ting. Har man häst i ett stall där flera andra sköter ens häst och man själv sköter andras hästar, får man räkna med att ens häst inte alltid blir hanterad som man själv önskar.
Du kanske inte hanterar någon av deras andras hästar på ett sätt som dom tycker om? De kanske går i samma tankar som dig?
Det bästa är väl att man ber personen att inte göra si och att istället göra så, för hur ska denna personen annars veta hur du vill ha det?
Prata med stallägaren och be henne hantera din häst efter dina önskemål.
Kl
Lite allmänt sådär - Jag skulle nog skämmas lite om andra skulle ta ut min häst dagligen och den inte kunde stå still - det kan faktiskt hända något så man är tvungen att stanna.
jag vill egentligen inte ha min häst där.. men det är så att min morbrors stall är fullt så jag måste ha honom på andra stället eftersom det är det enda jag har råd med just nu..
vi har stallmöte på söndag och då kommer jag att ta upp det
Det löser sig ska du se* Försök bara vara ödmjuk men ändå bestämd Så det inte blir catfight mitt i alltihopa Kan väl lätt bli så när många hästmänniskor med olika syner på hästhantering samlas i ett rum Viktigt att man då verkligen försöker se ur andras perspektiv. Jag skaffade faktiskt inte häst förns ja kunde ha den i eget stall just för att jag vill undvika konflikter som dessa Men alla har ju inte den lyxen tyvärr - hoppas du snarast kan flytta till din morbror.
Håll oss uppdaterade.