Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då börjar man med andra övningar. Hästen ska inte sparka på sin ledare, så då får man först ta den rollen.
Nu har jag ingen svår häst att visa på eftersom att alla mina går in direkt, så jag kan inte heller filma o visa.
Visst är det människan som påverkar hästen negativt.Nu är ju inte jag en helt okänd person för ägaren. När det gäller okända för mig eller folk jag inte har kontakt med dagligen skiter jag fullständigt i hur dom lastar sina hästar.
Jag tycker det dock är tråkigt att det finns så många svårlastade hästar när det oftast är människorna som har svårt att lasta hästarna.
Här vill jag ha in lite mer cesar milan-tänk. När hästen gör fel så tittar vi istället på människan bredvid och ransakar problemet. Istället för att stirra sig blind på varför hästf*n inte går in i transporten.
Visst är det människan som påverkar hästen negativt.Nu är ju inte jag en helt okänd person för ägaren. När det gäller okända för mig eller folk jag inte har kontakt med dagligen skiter jag fullständigt i hur dom lastar sina hästar.
Jag tycker det dock är tråkigt att det finns så många svårlastade hästar när det oftast är människorna som har svårt att lasta hästarna.
Här vill jag ha in lite mer cesar milan-tänk. När hästen gör fel så tittar vi istället på människan bredvid och ransakar problemet. Istället för att stirra sig blind på varför hästf*n inte går in i transporten.
Varför fortsätter du lägga dig i fast de uttryckligen inte ville ha din hjälp?
/Migo
Använder inte godis i någon av min träning, oavsett om jag tränar hunden eller hästarna. Jag tycker att de ska lyda ändå, annars står man där sen när fickorna är tomma, och har man otur då så gör inte djuret som man vill.
Tycker man får ett tydligare kvitto när man inte ger godis.