Jag blir galen !

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
L

lindaplutt

Nästa år är det ju lag på att man måste ha hjulskydd även för ponnyerna. Men det är ju omöjligt att hitta om man inte beställer en helt ny sulky ! Sen är jag lite kinkig på färgen,vill helst inte ha genomskinliga för det är så fult :p Vill ha svarta eller sånda där mörkröda. Jag har bara hittat ett ställer som levererar, och där står det att hjulskydden är rökfärgade. Har aldrig sett rökfärgade, är det snyggt till en svart och vit sulky ?
Eller är det nån som har tips på ett ställe som leverarar sulky skydd ?

Sv: Jag blir galen !

Bidermans har ju sulky skydd. Men om du inte har fästen på dina hjul får du nog köpa helt nya hjul.

jag tycker att dom rökfärgade är superfina - det är dem mörka som ROYAL vagnarna har... du kan ju bara beställa hjulskydden eller hela hjulen.

hej ! fastän sitter de redan. vi har bidermans men där fanns de bara genomskinliga.. De får bli rökfärgade endå :p

Men får man ha färgade hjulskydd nuförtiden?
Förut så var ju transparenta obligatoriskt, sedan kom ju dispensen för Customs grafitsulky?
Men det gäller väl bara den modellen?

Prakas, fd ekipagekontrollant på Örebro och Lindesberg. :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 430
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·
Ekonomi & Juridik Jag har stått ut i 5 år, nu orkar jag inte och behöver lagrum men hittar inget. Jag hyr ett helt stall, kallhyra, stallägaren har ingen...
Svar
10
· Visningar
2 319
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka