Jag behöver ridbyxor!

Taefill

Trådstartare
Här är vad jag letar efter:
* Grå/mörkgrå ridbyxor
* Oskodda
* Bra kvalitet
* Inte för låg midja

Det är väl inga speciellt höga krav, men jag hittar inga! Älskar JW, har också ett par Cavallo och ett par Tattini som är helt okej, men helst vill jag att de är i samma/liknande material som JW.

Vad har ni för förslag?

Sv: Jag behöver ridbyxor!

Jag har ett par mörkgrå Pikeur Ciara -älskar dem!

De Pikeur jag provat har jag inte gillat, men de har visserligen bara varit helskodda... Kan ju ge dem en chans iallafall :)

Ciara är knäskodda (finns samma modell fast helskodd och då heter den Cindy tror jag). Jag tycker väldigt mycket om dem och de har hållit i hur många år som helst trots flitigt användande

+1 på Pikeur Ciara. Helt underbara:love: Kan också rekommendera Lamicell Sydney supersköna och mycket prisvärda.

Ett litet budgettips, jag har ett par mörkgrå från h**ks. Tror modellen heter Crown eller nåt liknande. Hittils har dom fungerat super, inget att anmärka på. :)
Annars är ju Pikeur såklart oslagbara.

Jag har ett par mörkgrå från Horze; Royal Equus jeansridbyxor. De är väldigt sköna, mjuka och stretchiga. Rekommenderas :-)

Bästa byxorna som finns är Pikeur Lucinda! :love: Kommer aldrig mer köpa någon annan modell.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Esmeralda
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
39
· Visningar
3 193
Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
894
Senast: Trott
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka