Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mósí_ skrev:Ähh då ser dui nog konstigt men som jag har sagt lite tidigare hade jag korta stigläder , det är en annan sak än att sdeln inte passar! den passar mej perfa !
smaland skrev:Det är möjligt att sadeln passar dig, men passar den hästen?
Hursomhelst ligger sadeln för långt fram, du sitter uppe på halsen.
Du sitter som sagt i stolsits, räta på din rygg och dina ben männcha.
ainasoja skrev:Du måste räta på dig du sitter som en hösäck även på den sista bilden, det ser ut som att du försöker göra dig mindre än du är.
Försök inte.Mósí_ skrev:det är min jacka som pösar upp sig av vindmotståndet
Mósí_ skrev:det är min jacka som pösar upp sig av vindmotståndet
Jag tycker du skall lägga trådar på gnägg istället. Att uttrycka sig så här är inte ok. Många här har försökt hjälpa dig med relevanta kommentarer som du har bett om (i fler trådar än den här), men du vill/kan inte förstå. Eftersom dina ridtrådar inte har specifikt med islandshästar att göra tänker jag fortsättningsvis anmäla dem till moderator för förflyttning, om det inte är just specifikt för islandshästar.Mósí_ skrev:bara så ni vet har mosi helt sepe mage så man kan inte sitta rakt ner med benen ..
Mósí_ skrev:bara så ni vet har mosi helt sepe mage så man kan inte sitta rakt ner med benen ..
Lambi skrev:Eftersom dina ridtrådar inte har specifikt med islandshästar att göra tänker jag fortsättningsvis anmäla dem till moderator för förflyttning, om det inte är just specifikt för islandshästar.
Inte_Ung skrev:Det har han INTE.
Magen är en helt normal Islandshästmage.
Det är du som måste ordna till dina ben och vinkeln på ditt bäcken, inget annat - bara det.
Jag kan lova dig att jag kan sitta alldeles korrekt på den hästen om jag bara får välja sadel själv.