Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
. I dag födde en till mig närstående person fram en son som dog!!
Jag bara gråter och gråter, ,kan inte fatta!! 9 månaders väntan och så blev det så här!!! Jag går sönder av sorg!
Jaaa.... Alla är som förlamade av detta hemska, varför???? VARFÖR?? De har ju längtat så länge på sitt barn! Livet är så orättvist i bland... Tack för alla tankar
Usch, vad sorgligt.
Har själv haft två närstående vänner som råkat ut för samma sak. Man lider så fruktansvärt med dem och är så ledsen för deras skull.
Vet man varför pojken dog?
Tröstekramar till dig och din vän.
*knapplån*
Tack återigen för er värme. Han var fullgången men hade ett diafragmabråck som gjorde att lungorna inte kunde utvecklas..
Nu har det gått några dagar och sorgen går verkligen upp och ner... i dag är allt helt tomt i mig.. tårarna är slut... Känner bara en stor overklighetskänsla.... Det var min brors första barn...
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.