Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog Werlabs test (såg att det inte var ett alternativ för dig). Jag hade järnbrist, d vitaminbrist (trots att det var i slutet av sommaren) och b12 brist.Nu har jag ringt. Fick tjata för att få en tid...
Tveksamt till att de "går med" på det baserat bara på att jag är trött. Fick kämpa som en gnu för att få sköldkörtel taget sist jag ville ta blodprov (jag går upp väldigt mycket i vikt och ville ha en utredning). Jag orkar inte.
Nej, det tror jag inte.Du är inte deprimerad?
Vad för andra symtom hade du?Bra att du tjatade och fick tid!
Inte för att skrämmas, men jag var väldigt trött i höstas (+ andra symtom) och det visade sig att jag hade diabetes. Hade jag inte tagit blodproven då så hade jag troligen kollapsat några dagar senare på grund av skyhögt blodsocker. Så ta varningssignalerna allvar, jag hade gått och ignorerat mina ganska länge.
Jag tål inte Desloratadin, blir hjärndimma, huvudvärk och muskel/ledvärk som jag måste sova bort och halva dagen försvinner minst för mig.Desloratadin (med reservation för stavningen). Känns lite konstigt om den skulle ge den biverkan nu, efter typ två år.
D-vitaminbrist blev domen. Allt annat såg bra ut sa läkaren. Hoppas det hjälper med d-vitamin.
Hur snabbt kan man förvänta sig effekt? Jag glömde fråga henne det i telefon.
Jag märkte stor skillnad efter ett par dagar med tillskott med höga IE-värdenD-vitaminbrist blev domen. Allt annat såg bra ut sa läkaren. Hoppas det hjälper med d-vitamin.
Hur snabbt kan man förvänta sig effekt? Jag glömde fråga henne det i telefon.
Håller tummarnaDå hoppas jag att jag piggnar till om ett par tre dagar
Ni som tar D-vitamin och har fått effekt vilken styrka tar ni? Vilka halter i blodet har ni haft?
Jag ligger ngt lågt och provat att ta D-vitamin, men har inte märkt någon skillnad.