Jag är så stolt och glad!!

Zoya

Trådstartare
Igår blev en av mina uppfödningar (kullsystern till min Etna) BIR med cert och CACIB samt BIG på Lilla Stockholm! Sååå himla roligt :bump: :bump:
Tyvärr blev hon inte placerad i BIS:et idag men vad gör väl det? Att bli bland de 10 bästa på lilla sthlm är inte fy skam speciellt inte då det var 78 RR anmälda.
Detta var dessutom den hundens första officiella utställning, snacka om schyst debut, eller hur? :banana:

/Stolt uppfödare :)
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Åååå vad roligt!!!!
Jag stannade aldrig kvar för att kika klart, vi åkte när vi åkte ut. Fick ändå en reserplats i klassen (tycker jag är riktigt bra ändå), av 11 hundar. Han är ju 17 månader och rätt gänglig just nu.. *L*
Var du på plats och kikade?
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Grattis!!

Ska sjlv utställnings-debutera på en internationel utställning i Danmark om tre veckor... börjar kännas lite nervöst nu
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Nej, tyvärr var jag inte där själv men åkte självfallet och hejade på henne i BIS-finalen :bump:
Visste faktiskt inte ens att hon skulle ställa förrän efter :)
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Tack för tipset!

Jag tittade på länken - åhh vilken vacker hund! och vilken glad matte!! Vilken debut!!!!! :bump:

Zoya, grattis igen - vilken känsla det måste varit att få se egna uppfödningen presenteras så väl!
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

*knapplån*

Tack för gratulationerna. Jag är mäkta stolt faktiskt :)
Hon är mycket fin lilla fröken Smilla som hon kallas och det är skönt att matte förstått att hon måste våga sig ut i utställningsringarna också ;)
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

*knapplån*

Idag tog samma tik sitt andra raka cert i Västerås och blev 3 btkl :)
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Är det sant?!?!? Fasen vad roligt! :) Skicka gratulationerna vidare från mig!!!

Jag valde att stanna hemma från Västerås, det har varit lite för mycket nu ett tag och Shumba tycker inte alls det är så roligt. Så jag tänkte eventuellt ta Avesta och Österbybruk, och eventuellt Ransäter.. men inget mer i år.. Det finns så mycket annat kul att göra istället, typ ligga i soffan och mysa. :love:
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Här kommer jordens mest korkade fråga.. jag vet vad BIS står för, men vad tusan står BIR för? :confused: :crazy:
 
Sv: Jag är så stolt och glad!!

Tack :)

Jo, jag har haft (och har fortfarande) fullt upp och hinner int emed nånting känns det men det börjar nog kanske ordna upp sig nu. Jag PM:ar dig :)

Ni andra som vill se den snygga vinnarhunden kan gå in på:
http://members.chello.se/smillassida
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp