JAg är så lycklig!!!

D

Dandyridge

Efter veckor med förvärkar, många resor fram och tillbaka till sjukhus och många disskusioner om igångsättning så kom han av sej själv. Hem från sjukhuset och en lång disskusion med en förlossningsläkare så vaknade jag 00.30 på natten till den 18 januari. När vi väl var inne i Karlstad och allt börjat så gick det på 2 timmar. Pga att ingen visste när vattnet gått (ne inte jag heller:crazy:) så fick vi ligga kvar i 3 dagar för risk för infektion. Jag är sydd och förlorade lite över 1 liter blod så därför fick vi oxå ligga kvar.
Men i torsdags kom vi äntligen hem och allt funkar jätte bra.
Vi är otroligt lyckliga här ute på landet.:bump::banana::bump::banana:

Sv: JAg är så lycklig!!!

Grattis !!
Min lilla kom också ut efter hot om igångsättning, hon kom på morgonen i v 38+0 och jag hade tid för igångsättning en timme efter hon föddes :D

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 813
Senast: Viva
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 641
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 627
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka