Jag är nog galen på riktigt

Aningsfull

Trådstartare
Jag börjar faktiskt tro det. Hastigt och lustigt kom jag och min träningskompis på att vi ska åka och tävla agility 18 mil bort, nu på söndag! :eek: :rofl:
Det är bara en träningstävling, så inget allvar. Men med tanke på att jag och Julie är riktiga nybörjare och inte alls tränat många gånger så känns det lite galet, första gången vi tränade en hel bana med alla hinder var i söndags. :angel: Visserligen en klass 3 bana då som vi klarade felfritt, men ändå. Min träningskompis är i alla fall uppe i klass 3 med sin ena hund och har pinne i klass 1 med den andra. Som tur är har även hon en gröngöling (också dvärgpinscher) som ska debutera då också.

Så håll nu tummarna på söndag så får vi se om det blir ett katastrofalt misslyckande. :rofl: Hur som helst blir det en nyttig erfarenhet. ;)
 
Sv: Jag är nog galen på riktigt

Jag ska höra med min träningskompis om hon kan filma. Beror ju lite på när hon ska starta med sina hundar om det finns tid att göra det. :D
Men jag vill väldigt gärna ha det på film. :)
 
Sv: Jag är nog galen på riktigt

Äsch, det kommer gå super! Både du och Julie är ju superduktiga! :)
 
Sv: Jag är nog galen på riktigt

Tävlingen har blivit inställd. :( Tusan också!
Jag som blivit råpeppad på att tävla. Så när det inte blir någon tävling blir det rejält med träning istället och så får vi sikta in oss på nästa tävling istället.
Men fasen vad trist det känns!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 596
Senast: ISABEL
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 344
Senast: Jenka
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 958

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp