jag är kattvakt - har en fråga

Messy

Trådstartare
asså... katten är halvt osocial... om den ligger i soffan å jag sätter mig där å kollar tv så drar den... sen går den å stryker sig mot ALLT (men det är väl för å lära känna nya dofter + sätta dit sina egna)...
hur som helst så slår han irriterat med svansen typ HELA tiden.. jag behöver inte ens titta på honom...
han är världens snällaste...
å nu kom han å la sig bredvid mig i soffan å spinner när jag klappar honom, men svansen slår han fortfarande irriterat med "hårt" i soffan...

skum katt...

behöver jag säga att han gillar PLAST? låg å gosade med hästens morotspåse hela natten... sen hittade jag honom på badkaret när han gosade med duschdrapperiet.. hehe

Sv: jag är kattvakt - har en fråga

Min katt är oxå svansviftare även om hon inte är arg. Inget att oroa sig för :D Morotspåsar måste lukta speciellt, hade en katthona som gärna gosade med dessa och även kunde ligga o rulla sig i slasken på morotsskalen, o rullade på morotsblasten i trädgårdslandet. :rofl:

asså han har DAMP...
hoppade ner i soppåsen, upp i köksskåpen.. allmänt jobbig..

nu vet jag att jag INTE ska köpa egen katt iaf ;)

ps: nu ligger han å spanar i fönstret, så han får leva en stund till ;)

asså han har DAMP...
hoppade ner i soppåsen, upp i köksskåpen.. allmänt jobbig..

nu vet jag att jag INTE ska köpa egen katt iaf ;)

ps: nu ligger han å spanar i fönstret, så han får leva en stund till ;)

:rofl: Välkommen till katternas värld :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 293
Senast: Asko
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: alice
·
S
Övr. Katt Har haft mina två katter i drygt tre veckor nu. Den ena (Tanza) bara bets och revs, både på oss (min sambo och mig) och på den andra...
Svar
16
· Visningar
3 528
Senast: Saril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna