Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är det bestämt, om en vecka hämtar jag hem min valp.
Herregud, det är längesedan jag hade en valp hemma -
Det känns som om jag plötsligt glömt bort all tidigare kunskap om att ha hund.
Vad roligt!
Det kommer säkert gå jättebra,
du kommer säkert komma ihåg dina
"hundkunskaper" när du väl har valpen hemma
Det är roligt med valpar om än dom kräver
mycket, mycket tid
Jag hoppas att både du och Saybia har rätt.
Innerst inne vet jag dock att det kommer gå bra - även om det alltid är mycket jobb med en valp så är det värt det i slutändan.
haha, Jag kan väl inte ha en hund som heter Sniff?
Ifrån familjen haglar namnförslagen - Biffen, Sixten, Sture osv.
Kanske borde jag göra det enkelt och ha en Rocky-Åke II ?
Nja, Selma passar så bra att heta Selma, och så har hon inte den där Sniffiga nosen.
Arne tänkte jag säga, men jag kom på att det redan finns en som heter det (tror det är giowannas?) så det går ju inte. Men Artur, det är ju rätt gulligt!
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.