4
48menok
Det är riktigt underbart att ha barn! Har precis nattat min 12 åring . Han hade bara ett litet bekymmer. Hans kompis trodde att jag var min sons mormor, så han bad mig mycket försiktigt om jag inte kunde börja med botox sen fick jag vanliga gonatt kramen och en puss på munnen. Love!!!!Min 14 åring kommer ner i köket och diskuterar om han ska ta kan jang eller alpenkraft mot sin förkylning. Vilket är äckligast liksom, han måste ju träna i morgon. Sedan sitter vi och snackar en stund om dyra jeans och bärbara datorer och vad han önskar sig när han fyller 15 år. Han resonerar så bra, ingen moppe mamma, jag kan nog låna syrrans! Innan han ska gå och lägga sig undrar han lite försynt om jag jobbar många nätter denna veckan, han vill att vi ska plugga religion!!! dubbel LOVE .Och så stora hästflickan, som bara vill prata livet och bekymmer och om hur dåligt hon mår och varför hon överhuvedtaget lever!!MEN hon pratar med mig. En gammal mamma. Jag bara dör!!! Jag är så priviligerad som har såna älskningar hos mig.