Jag ÄLSKAR mina katter !!!

Black

Trådstartare
Måste bara få visa mina söta pojkar som jag älskar mest av allt på denna jord, förutom min hund och häst då.. :love:

1784907.jpg

1611647.jpg

1566416.jpg

Slänger in en på både katt och hund oxå ;)

20475111.jpg

Underbara va .. ??!! :love:

Sv: Jag ÄLSKAR mina katter !!!

Är även den grå och röda på första bilden pojke? Ser ju skölpaddsfärgad ut, och då är det rätt sällsynt om det är en hane..

Ja det är oxå en pojke fast han är sköldpadda :D

När vi köpte honom så var det en flicka vi köpte men med tiden så började andra saker sticka fram...
Vet som kastrerade honom trodde inte heller att det var en pojke förrens han fick se beviset ;)

Det är ju väldigt ovanligt med paddfärgade pojkar, oftast så är dom sterila eller har sämre spermie produktion.

Andra bilden var helt underbar!

Frågan är bara om de ville mysa, eller om båda bara ville ligga på just den platsen? :D

Vilken goding!:love:

Jag har också tre katter. Måns,Månsan och Ferguson, sen har det dessutom flyttat in en fjärde i stallet som ligger 100 m härifrån. Han kallas Theo!

Dom är alltid så nära varandra, dom är som små skuggor efter varandra :love:

2266079.jpg

1611646.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 106
Senast: Shilton
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
791
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama