Jag är SÅ ARG!!!!

Iris71

Trådstartare
Jag är så arg så jag inte vet var jag ska ta vägen - måste få skriva av mig!!

Min man och tillika pappa till mina tre döttrar är "hjälptränare" för de två aldstas fotbolsslag. Flickorna i laget är födda mellan 01 och 99. Det finns oxå en "förste"tränare.

Innan jul skickade de ut lappar om att träningen börjar den 8/1 alltså i tisdags. Men nåt missförstånd skedde så att förstetränaren sa muntligt till några att träningen börjar först nästkommande tiisags medan min man gick på den urspringliga informationen.

Således blev min man då tvungen att hämta nyckel och träna ungefär halva laget oförberedd och utan träningskläder. Visst var det ett misstag och det blev lite besvärligt för min man såklart, men han gjorde det bästa av situationen...

Idag kommer mina döttrar hem med en lapp där en förälder kallar till ett möte efter nästa träning på grund av det dåliga samarbetet tränarna emellan. "Såhär får det inte gå till, kom på mötet så får vi diskutera" avslutas brevet där ovan nämnda situation beskrivs.

Båda tränarna är namngivna på lappen som delas ut till berörda barn. Min äldsta dotter går i tvåan och fler med henne kan läsa....

Ingen credit för att maken ställde upp i all hast och fixade nyckel och tränade laget.....

Snacka om att gå bakom ryggen, är man missnöjd går man väl direkt till vederbörande?

Jag blir verkligen SÅ upprörd... tycker ni jag överreagerar???
 
Sv: Jag är SÅ ARG!!!!

Jag skulle förklara min syn på situationen på mötet, folk kommer ju att förstå.

Tror inte detta är något som föräldrar/barn komemr att "snacka om" eller så fort nyhetens behag har lagt sig så är det nog lugnt igen:o
 
Sv: Jag är SÅ ARG!!!!

Har lappföräldern mycket tid över? Tolereras inga missuppfattningar kan de ju själva sköta jobbet, jag skulle bli skitsned med tanke på hur svårt det är att få tränare.
 
Sv: Jag är SÅ ARG!!!!

Jag tycker det är fult av "lappföräldern". Har man några problem så måste man väl först prata med de berörda innan det går till stormöte. Sedan händer ett missförstånd så lätt, jag skulle vara själaglad om någon annan förälder tog på sig tränarrollen, kanske ni skulle påminna om det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp