jag ÄR gravid

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

tomat

Fick bekräftat av läkaren igår att alla prover ser bra ut, så nu håller vi tummarna för att allt ska gå enkelt och smärtfritt hela vägen tills den 20 november... *L*

Pratade med MVC idag. Den 28 april ska vi på inskrivning, "pappa mu" och jag. Då ska jag också berätta för mina föräldrar, om jag klarar att hålla mig så länge. Och kanske avslöja för er vilken buke-tjej som döljer sig bakom mitt anonyma nick. :-)

Fy vad läskigt allt känns. Och overkligt. Och hur ska det gå med alla planer i sommar/höst? Vi som ska bygga om huset! Jag som ska ställa ut hunden! Jag som ska få ny häst! Jag som håller på att söka nytt jobb! Vi får köra på ändå, man vet ju aldrig vad som händer efter vägens gång ändå...

Jag försöker att inte lägga ner så mycket energi på att fundera, utan att ta en sak i taget och inte stressa. Försöka börja fokusera lite mer på mig själv och min hälsa, kanske börja simma igen och avsäga mig alla hästar jag hjälper till med.

Tjohoooo! Nu känns allt hundra gånger bättre än i måndags när jag fick reda på det.
 
Sv: jag ÄR gravid

Grattis!!! Håller alla fingrar och tår (förhoppningsvis 60 st;) ) jag har i min kropp på att allt ska gå bra!! :)

/Timsetim
 
Sv: jag ÄR gravid

Timsetim skrev:
Grattis!!! Håller alla fingrar och tår (förhoppningsvis 60 st;) ) jag har i min kropp på att allt ska gå bra!! :)

/Timsetim

Hihi... Tack, tack! Hur mår ni, förresten? :)
 
Sv: jag ÄR gravid

Jotack, bebbarna växer och frodas och bryr sig inte ett smack om att deras mamma har det tungt och otympligt! :D Kan mer och mer sätta mig in i känslan av att bara vilja ha ut dom, som jag hört att man känner i slutet!

/Timsetim (41 dagar till bf)
 
Sv: jag ÄR gravid

Timsetim skrev:
Jotack, bebbarna växer och frodas och bryr sig inte ett smack om att deras mamma har det tungt och otympligt! :D Kan mer och mer sätta mig in i känslan av att bara vilja ha ut dom, som jag hört att man känner i slutet!

/Timsetim (41 dagar till bf)

ÅÅåå... tänk att du liksom får två på en gång. Vad spännande!!! Kommer minsann ihåg när de var små pluttar jag, precis i början. Vad fort tiden går.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 123
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 829
Senast: Svartkatt
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 665
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp