jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

Kalaspinglan

Trådstartare
Kräks var femte, tionde minut. Gaaah.. trodde jag skulle klara mig när Filip var helt symptomfri igår.
Har just ringt hem sambon från jobbet, för hur enkelt är det att ta hand om en livlig och glad lillplutt samtidigt som man försöker hinna till toaletten...
Urka burka.. inge skojj alls det här. Och bebben i magen är inte helt nöjd...
 
Sv: jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

Näe huvva stackare :(
Hoppa sambon kommer hem så du får lite avlastning ialla fall.

Fick också magsjuka men betydligt mildare när jag var hyffsat dräktig, men då hade jag ingen livlig son att ta hand om...

Hoppas du kryar på dig snart och återfår krafterna!!
 
Sv: jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

OJ! fel inloggning glömde bort :D
FjordingCarlA har aldrig varit gravid av naturliga skäl, Skogstomten däremot :angel:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 232
Senast: Maddix24
·
Hundhälsa Har såklart pratat med veterinären och har tid klockan 13 idag men måste få skriva av mig. Är orolig över min ena hund. Hon har varit...
Svar
4
· Visningar
2 960
Senast: eldhroka
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 216
Senast: Mirre
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 097
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp