Jädrans bäcken!!

M

Muehh

Typiskt! Har gått sådär halvbra att rida nu senaste tiden (är i vecka 26 nu), fått som sammandragningar i magen så jag har mest bara stått i fältsits och åkt runt i skogen. Ibland har det kännts bra och ibland mindre bra. Provade mig på ett litet paddockpass igår, kändes fantastiskt bra. Fick lite kramp i magen först men det släppte och sen gick det alla tiders! Fick jordens adrenalinkick och körde på ett hyfsat dressyrpass med lillan. Allt kändes toppen...

...tills i natt på jobbet... Fick så grymt ont i bäckenet så det tog emot att gå och satt med vetekudde runt rumpan mest hela natten. Shit! Kände verkligen att jag "överridit" på dagen (får skylla mig själv, javisst!). Nu till min fundering:

Såna där fogbälten, lindrar dom så det känns mindre ont eller är dom liksom mest som skydd för att hålla ihop? Nån som haft dessa besvär?

Sv: Jädrans bäcken!!

För mig hjälpte de då de håller ihop och hjälper fogarna att vara stadiga.

Och jag har inte haft problemet, jag har det fortfarande och Rasmus är 12½ månad :cry:

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 061
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 716
Senast: s957
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka