M
Muehh
Typiskt! Har gått sådär halvbra att rida nu senaste tiden (är i vecka 26 nu), fått som sammandragningar i magen så jag har mest bara stått i fältsits och åkt runt i skogen. Ibland har det kännts bra och ibland mindre bra. Provade mig på ett litet paddockpass igår, kändes fantastiskt bra. Fick lite kramp i magen först men det släppte och sen gick det alla tiders! Fick jordens adrenalinkick och körde på ett hyfsat dressyrpass med lillan. Allt kändes toppen...
...tills i natt på jobbet... Fick så grymt ont i bäckenet så det tog emot att gå och satt med vetekudde runt rumpan mest hela natten. Shit! Kände verkligen att jag "överridit" på dagen (får skylla mig själv, javisst!). Nu till min fundering:
Såna där fogbälten, lindrar dom så det känns mindre ont eller är dom liksom mest som skydd för att hålla ihop? Nån som haft dessa besvär?
...tills i natt på jobbet... Fick så grymt ont i bäckenet så det tog emot att gå och satt med vetekudde runt rumpan mest hela natten. Shit! Kände verkligen att jag "överridit" på dagen (får skylla mig själv, javisst!). Nu till min fundering:
Såna där fogbälten, lindrar dom så det känns mindre ont eller är dom liksom mest som skydd för att hålla ihop? Nån som haft dessa besvär?