Jacson sadlar

H

Havregryn

På förfrågan av en kompis, som funderar på att köpa en 1 årig begagnad Jacson Dressyr för 6.000kr...

Vad ligger priset på en ny jacson dressyr sadel idag? Finns det kanske någon hmesida som säljer dem ?? hittar inte..

Tacksam för snabbt svar.

Jacson sadlarna är egentligen av märket Santa Cruz, det är bara det att Jacson är generalagent för det märket här i Sverige. Om du söker på "Santa Cruz New England" borde du hitta info om Jacsons dressyrsadel. Vet tyvärr ingen internetbutik som säljer dressyrsadeln, Lillhästen i stav säljer en av hoppsadlarna men de verkar inte ha dressyrsadeln.

Jag har själv provat en av Jacsons hoppsadlar på min häst och jag tycker att det verkade vara en mkt bra sadel för att ligga i den prisklassen. Tyvärr passade den inte min häst eftersom den var alldeles för svängd i bommen. Priset på hoppsadeln var 7400:-, jag antar att dressyrsadeln ligger något, men inte mkt, högre i pris. Om du vill veta säkert så borde du kunna maila Jacson och fråga: jacson@swipnet.se

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 171
Senast: Lyan
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv