lizzie

Trådstartare
I lördags så fick jag 5 rätt på min Harry boy (V75). Jag spelar ytterst sällan så jag har dålig koll vad saker och ting betyder. Men det står Jackpot som utdelning för 5 rätt? Är det alltså utdelning då - eller vad betyder det?

/Lizzie
 
Sv: Jackpot!?

Tror att jackpott betyder att det är så lite som skulle ha delats ut på 5 rätt att de ist sparar det till nästa helg och med det ökar potten på lördagens trav.

Alltså blir du utan.
 
Sv: Jackpot!?

Det betyder att det var så låg utdelning(har för mig att det är mindre än 5:-) att potten istället går vidare tills nästa vecka.
 
Sv: Jackpot!?

Svarar båda!

Tack för era svar! Kände att det lät konstigt med utdelning på 5 rätt, när endast drygt 30 kr delades ut till 6 rätt.

Bättre lycka nästa gång ;)

/Lizzie
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 053
Senast: Sassy
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
318
Senast: Cactus
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 252
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp