I
idioteriseverywhere
Det är så att personen vi hyr av förstörde vårat hö idag mer el mindre. Vi skulle få upp 6 st stora rundbalar ca 300?? (Jag+en till hade fått upp 2 st själva!)på logen men av många anl. så bad vi tillslut om hjälp i en affär dom har traktorer osv. Då fixade ägaren så att en kom med traktor och skulle hjälpa till då mot en peng. Han som fixade det är han som vi hyr av( Jobbar tyvärr där)Då till saken: personen får ett jäävla utbrott osv när balarna blir synliga och börjar muttra om att det är för mkt osv..men ger sig ändå på en enda jäkla bal, för BARA en kunde personen ta minsann..Det fick absolut inte vara flera däruppe minsann! Kan inte på långa vägar kontrollera/hantera en traktor, misslyckas gång på gång med att få in den o till slut tar idioten sönder den mitt framför dörrarna! En annan bal hamna utanför på åkern, helt söndertrasad. (Den skulle flyttas genast sa personen som va ist för mej där)För så kan man ju inte göra! Jo visst flyttade människan på den stora höhögen, men la det mitt på marken på ett annat ställe bara! De andra 4 körde människan låångt bort på fältet och ställde i leran! Alltså de 5 balarna som var på olika ställen var ju inte i s¨bra skicka om man säger så..Förstörda? Jo nu till den stora saken vad fasen gör man nu, anmäla människan och isf för vad? detta är ju helt sanslöst, förstår verkligen inte hur man kan göra sähära, personen skyllde nu på att det tog för mkt plats, el att det inte fanns nån plats. Löjligt eftersom ja slitit som ett jävla djur för att det skulle bli mer plats så allt verkligen SKULLE få plats. Dessutom har människan sina jävla trädgårdsmöbler-ca 5 år gammalt hö+halm. därinne? Joodå visst skulle allt få plats det har jag noga beräknat o räknat ut kan jag lova. Människan är sjukligt lat, men detta är ju inte klokt! VAD gör man i denna situation eg..personen blev dessutom våldsam och de rök nästan ihop. Shit liksom vad ska man tro. Vad göra med de 4 balarna som står långt ifrån, den andra balen som återstår utomhus vart ju lämnad, vi tog det vi kunde och bar in bara. Är så urarg att ja inte vet vad jag ska göra, men någon som vill kommentera/tips? Hoppas det blev rätt forum nu bara visste inte vart den skulle vara, och hoppas ni kan läsa det ja skrivit.