ja,vad gör man..

Fibusen

Trådstartare
kom hem efter jobbet i dag,gjorde mig två mackor,tog fram ett sånt där dental stick eller vad det heter,det som ska vara bra för hundarnas andedräkt,lägger det på bänken,gör iordning mina smörgåsar,går in och sätter mig vid datorn,hundarna följer efter och ser helt förstörda ut,min vovve går ut i köket,sen hör jag att han verkligen smyyyyyger in till datorn,kollar vad han håller på med,då kommer han med godiset och släpper det framför mina fötter..

ja,vad gör man? han var ju bara så otroligt söt,men han vet att han inte får ta nått från bänken,därav han smög..
men han hade ju faktist kunnat glufsa i sig allt i köket,för jag hade totalt glömt bort det..

hur som helst så smälte jag iallafall,och dom fick dela på godiset som matte glömde...:angel: :o ajabajja,dumma mig! :eek:

Sv: ja,vad gör man..

Men det går ju inte att låta bli när de är så söta! :)

Jag har lärt Selma att springa och hämta mina vantar om jag tappar dem ute. Så om jag råkar ha dem i en väska på golvet kan hon kämpa jättelänge med att få ut dem så hon kan komma och ge dem till mig. :) Och om jag bara lägger vanten åt sidan kan hon ge den hur många gånger som helst, de måste ligga utom räckhåll.. men hon är bra söt när hon kommer springande med dem och ser förväntansfull ut. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka