Ja, mig lyder de ju ...

S

SSBLPD

Jag har två unghingstar och så fort jag är i närheten är de som lamm. De följer mig med hängande grimskaft och jag kör dem utan problem.

MEN!

Det betyder inte att de är väluppfostrade! :devil: Om någon annan tar hand om dem är de som två galningar. Bits, försöker smita, stegrar mm. :o :o

Ett problem är att det det är jag som tar hand om dem 95 % av tiden.
Hur tusan överför man sånt? Borde inte det komma automatiskt??

Sv: Ja, mig lyder de ju ...

Vad är det för andra människor som tar hand om dem? Ska man ta hand om unghingstar krävs det att man har en viss erfarenhet, är trygg i sig själv och kan sätta gränser.

Liknande trådar

Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 691
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 511
Senast: Dopy
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 139
Senast: Skjøldur
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar