Milosari
Trådstartare
här har jag stått ett bra tag och lagat pannkakor, åt några stycken själv och lät resten stå på bordet för att svalna. sedan sprang jag på toa och gissa om det fanns några pannkakor kvar när jag gick ut i köket igen? icke sa nicke. däremot fanns det en hund som stod misstänkt nära och slickade sig om munnen. hundf*n hade tryckt i sig 10-15 pannkakor på någon minut!
ja, han kan ju glömma kvällsmaten, men hur farligt är det egentligen med så mycket vetemjöl och mjölk som de innehåller?
där pajade min dag, jag som tänkt laga crêpes med räkstuvning till kvällsmat och till råga på allt så har jag köpt och skurit en massa lever som nu står och torkar i ugnen. de är allt otacksamma de små kräken...
ja, han kan ju glömma kvällsmaten, men hur farligt är det egentligen med så mycket vetemjöl och mjölk som de innehåller?
där pajade min dag, jag som tänkt laga crêpes med räkstuvning till kvällsmat och till råga på allt så har jag köpt och skurit en massa lever som nu står och torkar i ugnen. de är allt otacksamma de små kräken...