J*kla Cesar Millan

Blandrastik

Trådstartare
Chivas älskar att springa, det gör inte matte. Så inspirerad av den hundviskande mannen har nu 1500:- investerats i ett par inlines.

En annan åkte ju skridskor som sexåring, hur svårt kan det va?

Plan mark, inga sprickor i asfalten, absolut ingen småsten, ja se där går det hyffsat. Nerförsbackar...jag har verkligen ingen aning om hur man tar sig ner för nerförsbackar.

Hon i affären sa att det inte var så bra för hjulen om man åkte på gräs, jag fattade inte riktigt vad hon menade först. Nu förstår jag precis, det är nämligen enda sättet att stanna där det saknas lyktstolpar att krama.

Efter att ha landat på röven sju gånger så fattar jag inte vad jag ska med knäskydden till?

Och hunduslingen, som skulle bli så himla lycklig och springa vid mattes sida, han antog en bekymrad blick och satte sig vid vägkanten och fick slutligen i princip släpas med i kopplet med en högst missnöjd min.

Bah! Nästa vecka ska han minsann få en ryggsäck, och han ska lära sig att tycka om inlinesåkning, för det tycker hundar är jättekul, det har jag minsann sett på TV!

Sv: J*kla Cesar Millan

Ha, ha, ha, jag har hört samma visa förut.:D :rofl:Den gången stod en bekant i sin tvättstuga, omgiven av kakel, klinker och fogmassa. Det hon sa var; Jä*la Martin Timell! :D

Inte lätt när inte hunden har sett samma program som man själv...;)

Hahaha va roligt.. :rofl:

Hoppas du inte är så "lämen" i kroppen imorgon då.

Jag har också märkt att man inte tål lika mkt nu.. För några år sedan åkte jag snowboard o jag ramla o hade mig tills jag tillslut fick kläm på de inte brydde man sig om att man ramla, men jäklar va ont man hade i svanskotan (egentligen hela kroppen) efteråt. :eek:

Idag skulle jag aldrig ställa mig på en snowboard. ;)

Haha tack för ett gott skratt. Jag kan se det framför mig haha:rofl:.

:rofl::rofl: Jag vågar inte åka trots att jag köpte ett nytt sprillans fint par inlines!

Tack för dagens skratt!:bow::bow:

Men va bra:) då har du ju en stopphjälp i nerförsbackarna i alla fall.:rofl:

Var du glad att hunden inte satte iväg. ;) Jag tog på mig inlines och begav mig ut med en vorsteh jag var hundvakt åt. Hon hade sjukt mycket hopp och spring i kroppen så jag tänkte att det här minsann skulle trötta ut henne.

Oh jäklar vad hon kutade! Det var fullständigt livsfarligt.:eek: Jag har inga problem att hantera inlines i vanliga fall, men bromsklossen var banne mig utsliten efter den vansinnesfärden.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka