Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är underbara och totalt galna små gynnare. Jag brukar beskriva dem som känguruapor med vingar. De är väldigt tillgivna och kärleksfulla.
Jag har en tik som jag hittills har delat nästan 14 underbara år med. Som millan skriver så vill de gärna vara med hela tiden. De blir lite slokiga om de inte är den givna medelpunkten hela tiden. Sova i sängen är ett måste.
Om du går in på min profil så ser du en bild på min gråhåriga lilla dam.
Jag kikade länge efter whippet men blev "övertalad" av en annan Italienarägare här *blink*
Min tjej är helt underbar. Hon är verkligen mycket hund men inte enbart, hon är också katt, fågel, råtta och kramdjur. Vi har bara levt ihop i ett halvår.
Hon är också en levande kontaktannons. Det går inte en promenad utan att man blir stannad av folk som undrar vilken ras det är osv. Hon är otroligt lättskött, fäller inte en massa hår, drar inte in en massa skräp, skäller inte heller.
Tja, det enda jag vet om dem är att de är skitsöta.. Eftersom de är vinthundar så är jag svag för dem och har planer på att skaffa en när jag är så gammal att jag inte orkar ha en större hund
Skulle självklart vilja ha ett helt knippe redan nu. Italienarna är underbara. Men jag tror inte att jag skulle våga ha dom med mina greyhounds. Känner ett par som har båda raserna och dom vågar inte ha dom lösa ute tillsammans och det förstår man ju. Men tänk om dom börjar busa inne....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.