Istället för skaldjur??

harri

Trådstartare
Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur?
Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott vitt till men det gör inte pojkvännen. Så gärna förslag på något som tar lång tid att äta.

Någon som har en idé? :)

Fondue? Men det känns ju som en märklig kombo med skaldjur (tänkte mest på lukt, tillbehör osv). :)

Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur?
Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott vitt till men det gör inte pojkvännen. Så gärna förslag på något som tar lång tid att äta.

Någon som har en idé? :)

Lite olika sorters ost och kex? Och lite frukt typ jordgubbar, vindruvor, ananas mm. Sådant brukar vi ha till när vi äter räkor :)

Liknande trådar

IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 021
Senast: Sassy
·
Mat Ska ha en middag och lite speciella förutsättningar och behöver tips på maträtter med låg proteinhalt. Av hälsoskäl får en person inte...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Angel
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 139
Senast: Lingon
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka