B
Bettan_G
Sv: Istadig häst
Ja precis så är det för mig! Smackar jag går hon bakåt, hon bryr sig inte vad det är bakom henne, det skulle kunna vara ett stup och hon hade ändå gått bakåt! Jag är också rädd att det kommer att hända nåt allvarligt snart! Hon har redan kastat av mig en gång när hon gick ner i diket och fick frispel Sen försökte hon hoppa på mig
min kossa är istadig både när jag rider och kör.
Skillnaden är att när jag smackar backar hon ner i dikena. Slår jag henne slår hon tillbaka.
Jag är rädd att det händer nåt allvarligt snart.
Från marken är det klart vem som är ledaren. När jag fick hem henne fattade hon inte alls att när matte stanna, ska jag stanna. Och såna basic grejer. Men nu är det bättre.
Men hon är fortfarande en bitch vid jobb. men inte när det är någon annan men, då är hon en ängel.
Ja precis så är det för mig! Smackar jag går hon bakåt, hon bryr sig inte vad det är bakom henne, det skulle kunna vara ett stup och hon hade ändå gått bakåt! Jag är också rädd att det kommer att hända nåt allvarligt snart! Hon har redan kastat av mig en gång när hon gick ner i diket och fick frispel Sen försökte hon hoppa på mig
Senast ändrad av en moderator: