Isola i himlen!

Tassetass

Trådstartare
Isola har hittat en värmekudde! :D Hela dagen har hon varvat mellan att ligga och tryna på värmekudden och ligga på golvet för att undvika värmeslag. :rofl: För någon timme sedan la hon sig i garderoben istället men kom fram för en liten stund sedan, la sig på värmekudde och tittade på mig med stooooora ögon, så nu ligger hon där och trynar igen.

Hon menar att en värmekudde är alla katters rättighet! Så om ni inte vet vad ni ska köpa till era katter i julklapp kan ni nu betrakta det problemet som löst. ;)

20081220103.jpg

Sv: Isola i himlen!

Jäklarns, höll på att trilla ur soffan när jag läste din överskrift! Inte skrämmas så människa :mad: :mad:
Har bara vetekuddar, Yoga och Abbie hälsar att dom luktar illa!! :p

Oj! Tänkte inte på att det kunde misstolkas så! Förlåt Fideli. ;)

Den här drivs av elektricitet och luktar ingenting (jo, den luktar av hudkrämen som min inneboende använder, eftersom det är hennes kudde :angel: Isola diggar det moderna samhället. :D

haha men så underbart!!!
Vart hittar man en sådan där bra katt-värmedyna ;) och vad kostar en sån tro?

Jag som trodde att en burk blötmat var en tillräckligt bra julklapp åt mina 4 sötingar :eek: bäst att inte visa tråden för dem.... (dessutom kan nog inte 4 katter samsas på EN dyna = dyrt för matte)

Har ingen aning om var den är inköpt faktiskt. Hittade den liksom i rummet här bredvid. :angel:

Blev också förskräckt när jag såg rubriken!
Har funderat på att skaffa en elementsäng som värmekälla till kissarna men den ena kommer nog bli så stor och tung att han kanske kommer ha sönder den. Ska nog vänta tills han är färdigväxt innan jag gör något inköp, kanske nästa års julklapp?

Jag hade en sån här. I 2 månader var den underbar, sen var den skit och jag sålde den. Otacksamma katter :p

Jäklarns, höll på att trilla ur soffan när jag läste din överskrift! Inte skrämmas så människa :mad: :mad:

Samma här! Mitt hjärta snörptes ihop :eek:

Tipex älskar när jag har värmedynan på, då stjäl hon den så fort hon får chansen. Bra när man har mensvärk, dynan på magen o kattan på dynan:rofl:

Har jag den i sängen så måste jag gömma den under kudden om jag går på toa, annars har jag en kisse på den :angel:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 749
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 506
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 476
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30