islandsträns

issi

Trådstartare
Tänkte unna mej ett nytt träns:) Har bestämt mej för ett stubben islandsträns men vid beställning finns alternativet "drop nosgrimma" eller "kombinations nosgrimma" har inte en susning om hur alternativen ser ut? Nån som har en bild på dessa? Och är det nån som har tränset? Nöjd eller?

Sv: islandsträns

Drop är samma som remont och den andra är aachen.

Jag har ett rödbrunt med remont och är super nöjd med det.

Har en matchande aachen med flätning som jag tagit bort aachen flärpen på och lika nöjd med det.

:bow: :love: :bow: :love:

Sv: islandsträns

Har fått känna på ett islandsträns från Stubben och det är ett härligt läder med stilren modell. ;)
Personen som äger det har haft det i närmare 10 år så kvalité är det nog!
Hoppas du blir nöjd.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 849
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 262
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka